12 Eylül 2007 Çarşamba

GİTMEK

Arkadaşlık neydi acaba? Sadece yanınızdaykenmi hissetmektir,ya o hiç birzaman yanınızda olmayacaksa bitmiş bir arkadaşlıkmıdır?...Bence hayır bazen öyle anlar geliyor ki aslında onsuzken onunla oluyorsunuz.Ama bunu sadece kendiniz biliyorsunuz karşınızdakine anlatmaya başladığınız an anlıyorsuznuz ki bu kendinize verdiğiniz bir yanlızlık ne kadarda anlatsanız nafile... Yılların getirdiği bir arkadaşlıktan bahsediyorum belki bunu bitirmek sürdürmekten daha zor...Birgün bunu anlatmaya başladığımda çekip gidiyorsun dedi anlamadı ki çekip gitmek kalmaktan daha zor...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yanındayken herkes sevmeyi başarır evt asıl marifet görmedende onu bütün varlığınla hissedebilmektir ama biz burda arkadaşlıktan bahsediyrz dostluk sadece koca bi sevgi onu hissetmek kadar yanındada ister ağlamak için bi omuz herşeyini dinleyip çözümler bulan bi dostu kaybetmek belki çok zor olmaz adama ama ya o içten huzurlu bakışları görmemek işte o koyar insana ama insan gerçek dostuna o kadar güvenirki bilirki o gitmek istiyorsa en doğru yol budur emindirki başka yol kalmamıştır ettiği o son bırakıp gidiosun demeside sadece nasıl dile getiriceğini bilmediği bi GİTMENİN göstergesidir uzun yıllar dioruz ya gerçek sonsuz seven dostlara kısacık gelen o uzun yıllar eğer gerçekse zaten sonraki yıllarada yeter görmeden dostu yüreğinde taşımak öylesine yücedirki ama yüce olduğu kadar zordur ben dostumu bi çk kere hiç konuşmadan yüreğinde taşıyanlardanım onun ismini bile duyduğumda içim titrerdi resmini kitabımın arasından çıkarmaz her fırsat bulduğumda onla konuşurdum bazen onu görmeye dayanamadığımda Rabbim rüyama getiriverirdi dostumu o sabah gözlerimi açtığımda Allaha şükrederdim bazen gece uykum bölündüğünde sabaha kadar resmiyle ağlardım dostluğu yürekte hissetmek gibisi varmıdır çok zor olsada,,, dostum busefer öyle büyümüşki evt benm hep karumaya ihtiyaç duyduğum dostum koca bi genç kız olmuş ve bu sefer hiç gelmemek üzere gitti ama sadece gözlerimden gitti elimi yüreğime götürüyorum hala orda duruyor orda yüreğimde yaşatırken onu gözlerimden gitmesi çok zor olsada asla çıkarıp atmıycam onu ordan bi zamanlar yaşattığım gibi yine sonsuza dek yaşıcak benimle orada,

Adsız dedi ki...

Arkadaşlık...hiçbir kalıba sokmaya çalışmadan, olduğu gibi sevmek, farklılıklardan bütünlük oluşturabilmek demektir.
Tabiki bana göre.
Arkadaşlık nedir diye sormamışsın elbette yine de söylemek istedim :)
FD